Zwroty i reklamacje
Każdy produkt zakupiony w sklepie można zwrócić, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru. Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami. Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany ze wszystkimi akcesoriami bez widocznych uszkodzeń, z dołączonym dowodem zakupu oraz danymi Kupującego wraz z adresem i numerem konta bankowego, na które mają być zwrócone pieniądze.
Zwrot gotówki nastąpi po pozytywnej weryfikacji stanu odesłanego towaru na wskazane konto bankowe w ciągu 10 dni od otrzymania towaru.
W razie reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt z nami na adres mail: sklep@fabpol.pl - w tytule wiadomości prosimy wpisać REKLAMACJA.
Wysyłane do nas paczki prosimy kierować na adres biura handlowego firmy:
FaB Dymarczyk Krzysztof
ul. Poświatowskiej 6
42-218 Częstochowa
W przypadku rezygnacji z zakupionego towaru koszt przesyłki ponosi Kupujący.
Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem. Nie ma takiej opcji, abyśmy ją odebrali.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie14 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanego towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 30 dni.
Reklamacji nie podlegają:
- produkty z widocznymi uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi podczas użytkowania,
- produkty uszkodzone w wyniku zdarzeń losowych,
- produkty niewłaściwie transportowane lub przechowywane w nieodpowiednich warunkach,
- uszkodzenia powstałe podczas transportu tj. zagniecenia, zarysowania, odbicia części metalowych na produkcie
- zapach produktu
- zamki błyskawiczne, sprzączki, okucia, klamerki oraz inne elementy metalowe
- produkty z wadami jawnymi o których kupujący wiedział podczas zakupu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za inny odcień koloru produktu na monitorze Kupującego.
Aspekt ten nie podlega reklamacji.
Zwroty i reklamacje przesłane bez dowodu zakupu,
nie będą rozpatrywane.