0 prod.

Często zadawane pytania

1. Czy chcąc kupić coś w sklepie, muszę się zarejestrować?
Tak , należy się zarejestrować.

2. Jak wygląda rejestracja w sklepie?
Aby się zarejestrować, należy wypełnić wszystkie niezbędne pola REJESTRACJI czyli podać imię i nazwisko lub nazwę firmy, e-mail, adres, nr telefonu. Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień.

3. Zarejestrowałem się i co dalej, jak mam dokonać zakupu?
Przy każdym produkcie znajduje się przycisk "Dodaj do koszyka". Należy kliknąć na to pole, aby dany produkt znalazł się w koszyku z zakupami. Zawartość koszyka można zobaczyć za każdym razem, po kliknięciu na ikonę "KOSZYK". Dzięki temu można kontrolować swoje zakupy. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub zrezygnować z nich całkowicie. Aby zrealizować swoje zamówienie, wystarczy kliknąć na "Złóż zamówienie". Po wybraniu opcji dostawy i kliknięciu na przycisk "Wyślij zamówienie" podczas drugiego kroku zamówienia nie ma już możliwości jego zmiany. W ciągu kilku minut Kupujący otrzyma e-mail z listą zakupionych towarów. UWAGA! Jeżeli w otrzymanym e-mailu znajduje się jakikolwiek błąd związany z ilością zamawianego towaru bądź danymi adresowymi prosimy o niezwłoczną informację pod adres sklep@torbyitorebki.pl

4. Co zrobić, gdy zapomniałem hasła do logowania?
Proszę kliknąć link o przypomnieniu hasła i wpisać adres e-mailowy podany przy rejestracji. Na podany e-mail zostanie wysłana wiadomość z nowym hasłem. Dla własnego bezpieczeństwa należy zalogować się w sklepie i zmienić hasło na inne.

5. Przy produkcie podane są dwie ceny, którą należy brać pod uwagę przy zakupie?
Ceną wiążącą dla obu stron, jest cena podana z VAT. Jest to cena brutto.

6. Jak szybko dostanę zamówiony produkt na sklepie?
Wysyłka dokonywana jest w ciągu 48 godzin od momentu wpływu pieniędzy na konto lub określenia, że przesyłka ma być pobraniowa. Zazwyczaj paczki wysyłane są następnego dnia po otrzymaniu wpłaty, jednak zastrzegamy sobie prawo wysyłki do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.

7. Koleżanka kupiła w Państwa sklepie torebkę, którą również chciałam zakupić, jednak już nie była dostępna. Czy jest możliwość, że się jeszcze pojawi? 
Najlepszym rozwiązaniem, jest zapisanie się na NEWSLETTER, wówczas informacje o nowych dostawach, promocjach i rabatach wysyłamy na bieżąco. Aby to zrobić należy wpisać swój adres mailowy w aktywnym polu znajdującym się po prawej stronie.

8. Czy kupując kilka produktów w Państwa sklepie, koszt wysyłki wzrasta?
Oczywiście, że nie. Kupując u nas kilka przedmiotów, pakowane są one w jedną paczkę, a więc koszt przesyłki nie zmienia się.

9. Czy mogę zwrócić towar, jeśli nie spełni on moich oczekiwań?
Tak, każdy produkt zakupiony w sklepie można zwrócić, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Jednak prosimy o wcześniejszy kontakt z nami. Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany ze wszystkimi akcesoriami bez widocznych uszkodzeń, bez śladów użytkowania, z dołączonym dowodem zakupu oraz danymi Kupującego wraz z adresem i numerem konta bankowego, na które mają być zwrócone pieniądze.

10. Jak często są nowe dostawy?
Dostawy pojawiają się 2 razy w tygodniu. Aby na bieżąco dowiadywać się o nich, wystarczy zamówić NEWSLETTER. Aby to zrobić należy wpisać swój adres mailowy w aktywnym polu znajdującym się po prawej stronie.

11. Mieszkam w okolicach Częstochowy, czy interesujący mnie produkt można odebrać osobiście?
Oczywiście, odbiór osobisty możliwy jest w godzinach pracy biura 8.30-15.30 od pn.-pt. po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem 783-37-62-37

12. Czy podane przy rejestracji moje dane są w jakiś sposób przez Państwa chronione?
Tak, dane osobowe umieszczone w bazie sklepu są przetwarzane WYŁĄCZNIE dla jego potrzeb, nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom. Gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dziennik Ustaw nr 133 poz. 883 z 1997 roku). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz do żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do sklepu.

13. Czy prowadzicie Państwo sprzedaż hurtową?
Tak, firmy zainteresowane współpracą zapraszamy do kontaktu z działem dystrybucji:
mail: hurt@torbyitorebki.pl
gg: 5780939
Wszystkie informacje zawarte są w zakładce HURT  w sklepie hurtowym www.fabpol.pl .
newsletter
szybki kontakt +48 783 376 237 sklep@torbyitorebki.pl